Hej biskop!

Idag kom jag, Stina och Fille till skolan vanligt tid eftersom att vi trodde att vi började 09.45, men tydligen så var civilrätten inställd så vi fick vänta tills halv 11 och då gick vi till Subway och käkade lunch för att sedan möta dom andra vid Pressbyrån för att åka till Gamla Stan och träffa biskopen Sebastian Bakare från Zimbabwe. Var det någon som såg han på Nyhetsmorgon imorse förresten? Vi kom iallafall till Gamla Stan en aning för tidigt så vi gick och kollade lite i affärer innan och när klockan blev 12 så gick vi in och träffade biskopen och så satt vi och lyssnade på en snubbe och berättade lite om utställningen och sen fick vi ställa frågor till biskopen. Jag ställde en fråga men jag kunde inte koncentrera mig på vad han svarade för min egen röst ekade liksom i mitt huvud när jag sa frågan, shit vad fult det lät. Dessutom så snackade han ju inte världens bästa engelska..Vid kvart i 1 blev vi klara och då åkte vi hem. Stina smsade och sa att skolfotona hade kommit och då blev jag asnyfiken så jag var tvungen att åka hem till mamma och kolla på dom. Herrejösses säger jag bara! Gud vad jag skäms, och nu är det ett helt år kvar tills man får ta nya. Menmen, wtf orka bry sig om skolfoto egentligen. Sen tog jag tåget in till stan och mötte pappa och så gick vi runt en sväng. Vi käkade middag på Texas Long Horn och som vanligt så käkade jag för mycket så jag kände mig som en levade pumpa efteråt.
Imorgon reser pappa bort (igen!) fast denna gången till Thailand. Jag är så himla avis, jag vill också resa bort från äckliga höstsverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0