Frukost

Nu har jag precis käkat frukost, och ja, jag håller stenhårt i min nya metod där man äter frukost innan man gå roch lägger sig istället. Jag lovar, man spar så himla mycket tid på det. Imorse t.ex så snoozade jag i 1½ timme innan jag gick upp och då hann jag göra mig iordning och bli klar precis i tid. Det skulle jag inte kunna göra om jag skulle äta frukost. Därför råder jag nu er alla att testa min metod haha. Nu ska jag gå in och duscha och sen ska jag nog slagga. Måste upp skittidigt imorrn eftersom att vi börjar halv 9. Eller jag kan iof sova lite längre eftersom att jag redan har ätit frulle :)

Haha, stel :)

Kommentarer
Postat av: camilla bergvind

hah va sööt, men blir du inte hungrig på morgonen då?

jag äter aldrig frukost, men de låter smart :)

2008-11-07 @ 20:10:20
URL: http://bergvind.blogg.se/
Postat av: Julia

haha jag tycker frulle låter så fult xD

Samma som stockholmarnas "ska vi ta en bulle" hahaha :D gulligt.

2008-11-07 @ 20:17:48
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/
Postat av: anna skipper

frukost ska intas på morgonen för då är kroppen tömd efter nattens fasta:P Fast extra sömn är ju alltid bra:S

2008-11-08 @ 12:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0