Fredag härliga fredag!

Idag började dagen med bild 08.35 och där gjorde jag ingen nytta alls, utan satt bara och pluggade inför straffrättsprovet som vi skulle ha efteråt. Provet gick väl sådär, eller jag har ingen aning faktiskt. Hoppas på ett G iallafall. Sen var det lunch och vi käkade på Food Courten, då bestämde vi oss för att ännu en gång skippa spanskan. Men det var sista gången, jag loovar! Vi åkte iallafall in till stan istället och kollade på fula människor som åkte skridskor och sen gick vi in på Ginatricot på PK-huset och kollade lite. Shit vilka slampiga kläder dom har där nuförtiden. Sen var det dags att åka tillbaka till skolan för att ha matte och shit vilken seg lektion. Satt mest och skrattade. Eter mattelektionen var det pluggstuga som var frivilligt så vi gick på det i 10 min typ och sen skulle vi ha möte med dom som ska med och träffa biskopen (eller om det nu är en pastor) Sebastian Bakare från Zimbabwe som vi ska intervjua på måndag. Vi fick komma på lite frågor samt fick lite information och sånt. Vi blev klara vid kvart över 3 och då åkte vi hem.
Ikväll ska jag sitta hemma och kolla på Idol och störa mig på folket som är med. Imorgon blir det jobb, jippe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0