Fredag fredag fredag

Idag började vi 08.35 med bild. Jag och Fille gjorde inte speciellt mycket, satt mest och pratade. Sen var det civilrätt och då jobbade vi faktiskt väldigt bra! Kors i taket, vi gjorde hela seminariumpappret. Efter det var det lunch och vi käkade på Food Court. Sen kom lektionerna som vi bävade för. Spanska och matte. Spanskan gick faktiskt bra och vi får det alltid att låta som att det är mycket värre än vad det är. Sista lektionen var matte och där jag jag inte precis säga att vi jobbade jättemycket men vi gjorde väl ca 2 tal. Bättre än ingenting iallafall.
Sen åkte jag hem och hängde med mamma och Andreas til Stinsen. Väldigt roligt..
Jaja, ikväll är det iallafall Idol och idag ska snorungen Johan Palm åka ut annars emigrerar jag!

Kommentarer
Postat av: heeeey (som Anna "gammal gubbe" B)

japp idag ska slynan ut! annars så måste ja göra nånting åt saken själv! hane så jädra vidrig!

2008-11-21 @ 18:43:22
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0