En tråkig lista

Namn: Jessica
Vanligaste färgen på mina kläder: Typ svart/vit/grå/brun
I sommar kommer jag att gå klädd i: Det återstår att se..
Men absolut inte i: Vinterjacka
Byxa eller kjol: Byxor
Senast utlästa bok: Ingen aning..läser typ aldrig böcker
Mitt rum kan beskrivas som: Stökigt med fula tapeter
Jag ville bli när jag var liten: Brandman
Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Deprimerad, höstlovet är ju slut
Kläder just nu: Blåa fotbollsbyxor, grå/svartrandig t-shirt och grå kofta
Vad sa du senast: "Shit vad ful!" 
Fisk eller badkruka: Det beror på om det är sjö eller pool. I sjö är jag en riktig badkruka
Hur många kuddar sover du med: 5 för tillfället
Spelar du nåt instrument: Haha nej, jag är omusikalisk, men jag kan spela "stilla natt" på keyboard :)
Morgon- eller nattmänniska: Inget utav dom 
Sparare eller slösare: Olika
Bästa film: Har ingen speciell, men gillar skräckisar och komedier
Tror du på mirakel: Kanske lite
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 kanske
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: Ja verkligen!
Snarkar du? Det händer väl..
Stjärntecken? Här var det kräftis
Rädd för insekter? Ja, fy fan vad vidriga dom är!
Äckligaste insekten: Alla slags baggar och getingar.
Största svaghet: Kan äta hur mycket onyttigt som helst
Det här är jag bra på: Äta
Bästa bok? Ingen! Finns det nåt värre än att läsa böcker liksom!?
Chips, morötter eller godis? Chips och godis
Pizza eller hamburgare? Hamburgare, fast pizza är inte helt fel det heller
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Kanske
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Försöker ha välstädat men jag lyckas inte så ofta..
Gungar du på stolen? Ibland
Vilken hand håller du gaffeln i? Oftast vänster, men kan hålla i höger oxå
Gillar du att sjunga? Ja, men det gillar nog inte omgivningen
Anser du att du är stark? Ganska
Kaffe, te eller inget? Te
Har du en dålig ovana? Mitt ätande av onyttigheter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0