En negativ dag

Dagen började inte precis bra. Det var nåt fel på pendeltågen så jag, Stina och Fille fick stå på Jakobsberg station i en och en halv timme och vänta på det förbannade tåget! Dom hade tagit dit ersättningsbussar men ska man åka ersättningsbuss från Jakobsberg till Sumpan med 100-tals andra så kommer det att ta hela dagen! Därför bestämde vi oss för att vänta på tåget istället. Tilslut kom det iallafall och vi var helt stelfrusna och jag som redan är förskyld kommer väl antagligen bli ännu sjukare nu. Bajs! Vi missade iallafall hela engelskan men vi hann precis til straffrätten började.
Efter den lektionen var det lunch så vi var tvugna att gå ut i det pissiga Sverige-vädret igen för att gå bort till Food Courten.
När vi satt och åt så bestämde vi oss för att skippa spanskan (och det ska inte hända mer nu), så vi satt och sov vid ett bord istället. Usch, det känns verkligen som att jag har feber. Sen var det iallafall samhällskunskap och då gick vi igenom instuderingsfrågorna inför provet. Sista lektionen var bild men det kändes inte lägligt att gå på den lektionen heller. Vi åkte hem istället och när jag kom hem så mötte jag mamma i trapphuset och då följde jag med henne och hämtade Johanna.
Nu sitter jag här och har årets huvudvärk och längtar tills jag ska gå och lägga mig.

Kommentarer
Postat av: Adolf Hitler

usch va den här dagen va tråkig!! men nångång måste även vi ha en tråkig dag. Men liksom såhär pissdålig var väl onödigt?

Hata sverige vädret asså!!

2008-11-18 @ 16:45:31
URL: http://destomore.blogg.se/
Postat av: Moussolini

ååh gud va cool heater!!

2008-11-18 @ 17:51:03
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0