All by myself

Imorgon ska mamma och Andreas åka med Viking Line på dagskryssning på julbord med Andreas jobb hela dagen så jag kommer att vara all by myself. Fast det skadar inte mig för jag ska ändå jobba.
Det fick mig att tänka på när jag och mamma åkte den utstela pensionärsbåten Ånedinlinjen för väldigt många år sen. Det var bara massa gamlingar där och det fanns absolut ingenting att göra. Taxfreen var så liten att man bara fick gå in några stycken i taget. Haha, det hände även en pinsam grej, jag och mamma gick ut på däck och så ser vi världens största soldäck så vi går och frågar en kille som jobbar där hur man kommer upp dit och han ba kollar askonstigt på oss och ba "eeh..det där soldäcket tillhör Birka Princess som har lagt till bakom oss". Fett dumma vi kände oss, haha.
När man skulle äta så fick man inte heller sitta vid ett eget bord utan man blev placerad med massa andra så vi fick sitta med ett gäng pensionärer som pratade om att våra tänder va så vita och så var det en gubbe som åt köttbullar från min tallrik. Grows. Det värsta av allt var när vi hade gått och lagt oss. Eftersom att hytternas väggar var tunna som frimärken så hörde man väldigt väl vad som pågick i rummet brevid. Värsta jäkla sexorgien, ärligt talat det lät som att som spelade in porrfilm! Eftersom att hela båten bestod av pensionärer och jag och mamma måste ha varit yngst på båten så var det ännu vidrigare! Pensionärer som har vilt sex liksom! Fy fan. Dom höll på hela natten så vi fick inte mycket till sömn och klockan 08.00 så serverades det ingen frukost längre så det gällde att ställa klockan. Efter frukosten så gick vi ner till hytten igen och tänkte att vi kunde fortsätta sova. Tror ni inte att dom sexgalna pensionärerna började igen! Usch asså! Det var ta mig fan den värsta resan jag någonsin varit med om! Mitt råd till er, åk aldrig Ånedinlinjen! Stelare båt får man leta efter.


Kommentarer
Postat av: Maakus från Vaaberg

HAHAHHAHAHHAHAHAH usch va vidriga pensionärer!!!!! asså gamlingar ska alltid va så jäkla äckliga!! tro sig vara ungdomliga men misslyckas totalt! usch!

2008-11-21 @ 19:09:20
URL: http://destomore.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaXD fyfaen!

2008-11-21 @ 21:50:09
URL: http://jernis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0