Adolf Grymtkorv

Idag började skolan 08.35 med engelska. Vi kollade på youtubeklipp om presidentvalet och lite sånt. Efter det var det straffrätt och då fick vi bara sitta och läsa och plugga inför provet. Sen var det äntligen lunch och jag och Pitte käkade på Food Courten och då bestämde vi oss även för att skita i spanskan, så vi gick runt lite på Åhléns och hittade en så jävla ful och vedevärdig mössa att vi höll på att garva ihjäl oss.
Sen gick vi iallafall tillbaka till skolan och satt och snackade lite och sen hade vi samhällskunskap. Sista lektionen var bild och vi har typ skolkat från bilden i flera veckor nu på tisdagar på det kändes som att det var dags att gå för annars blir vi nog kickade därifrån eftersom att det är kö på den kursen. Vi var endast där för att få närvaro men vi ritade ingenting utan satt istället och skrev upp några mål som vi ska ha uppnått innan vi dör.
Efter skolan åkte jag hem och satte mig vid datan och sen följde jag med när mamma skulle skjutsa Johanna till sin fotbollsträning och medans hon tränade så åkte vi och tvättade bilen och jag har riktigt stor respekt för biltvättar asså! Iallafall på Statoil i Veddesta, vi har fastnat där inne 2 gånger, snacka om att man får cellskräck. Denna gången fastnade vi iallafall inte och sen åkte vi till den andra Statoil vid Aspnäs och köpte glass och skvallertidning som vi satt och kollade i för att fördriva tiden. Vid halv 7 åkte vi och hämtade Johanna igen och sen åkte vi hem.
Imorgon är vi typ lediga, har bara utvecklingssamtal på eftermiddagen. 16.00-16-15, får se hur samtalet går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0