Våran fula julgran

Nu har mamma och Johanna klätt granen. Shit vad ful den blev, jag hatar att man alltid ska hålla på att klä den med gamla ruttna smällkarameller som man gjorde när man gick på dagis. När jag flyttar hemifrån så ska jag ha en fin gran med bara kulor i.
Klant-Jessica kom fram också för jag höll på att välta hela granen för en liten stund sen för Andreas jagade mig med dammvippan (som är gjord av strutsfjädrar och som ni kanske vet är jag den som är räddast för fåglar och fjädrar i hela Sverige) så jag sprang in bakom granen och så höll den på att tippa men jag fick tag i den och stack mig i fingret så dom satans barren på köpet. Det är smällar man får ta.

   

Kommentarer
Postat av: Henning Mankell

hahahahah dammvippa!:P

tjusig gran där ;)

2008-12-24 @ 11:53:36
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0