Torsdag igen

Idag hade vi bara 2 lektioner på eftermiddagen. Alltså sov jag väääldigt länge idag, snoozade till klockan var 10 och då kände jag att det var dags att gå upp. Klockan 11 gick jag ner till tåget för att möta Stina och Fille och åka till skolan. Vi började ju egentligen 13.10 men vi åkte tidigare så att vi skulle hinna käka lunch i lugn och ro. Det blev Subway idag.
Sen var det samhällskunskap där vi kollade lite på film och så och sen begav vi oss bort till Duvbo för idrott. Innebandy, det var 2 st från elitidrottsklassen som höll i lektionen och innebandy är inte min starkaste sport om man säger så men aja. Det är rätt kul ändå.
Sen slutade vi och Fille skulle möta Ylva så hon åkte före mig och Stina för vi skulle in på Ica och köpa Trocadero. Vi satt på en bänk nere på Duvbo t-banestation och drack dom och shit säger jag bara. Trocadero är mitt svar på Coca Cola green tea, eller om det nu var vitamin. Jag hade massa läsk i munnen och så gjorde Stina en rolig min så allt bara flyger ut och splashar i marken som en spya. Några minuter senare när jag ska hälla i mig det sista av drickan så åker det i fel strupe så det sprutar upp i från min hals mot Stina som satt och försökte ta skydd. Man ska alltså inte sitta brevid mig när jag dricker Trocadero.
Imorgon är det äntligen fredag! Går inte veckorna väldigt fort? Det är mindre än 3 veckor kvar till julafton. Herregud.

Kommentarer
Postat av: Jahopp då hade jag rätt på de då

hahahah asså ditt läskryck va så kul :P :)

2008-12-05 @ 16:31:14
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0