Tidsfördriv

Vilket land kommer du ifrån? : Jann of Sviden
Din mobiltelefon? : Den är asrutten och gammal, ge mig en ny liksom!
Låt just nu? : Jag kommer inte på en enda låt faktiskt. kalla mig fantasilös
Är du sexig? : Jag har skabb och kläder från UFF, kalla mig sexig om du vill
Antal timmar sömn inatt? : 11 typ
Vem är snyggast? : Din gammelmorfar
Vem vet mest om dig? : Barack Obama
Vad vill du ha just nu? : Julklappar
Höger eller vänsterhänt? : Höger
Språk: Svenska, engelska, spanska, arabiska, kolgrillska och fartish
Vilka sjukdomar har du? : Pesten
Ditt mål i livet? : Uppnå mina drömmar
Sängdags: När jag känner för det
Känner du en snygg kille? : Nej alla är fula som stryk 
Har du körkort? : Nopp
Vilka cigg gillar du mest? : Usch, jag röker inte!
Brukar du svara på kontaktannonser? : Jaa alltid, speciellt 70-åriga gubbars
Åsikt om jultomten: En ful liten tjock gubbe med för mycket skägg
Äger du några vapen? : Ett antal k-pistar, några ak5'or och ett par pistoler
Vad skulle du vilja beta om du själv fick välja? : Jag vill intebeta!
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? : Jenny och om ja var en kille så var det antingen Sebastian, Rasmus eller varför inte Knut? :) 
Pepsi eller Coca-cola? : Jag älskar Coca Cola 
McDonalds eller Burger king?: Man är ju Donkare off course
Mjölk i kaffet? : Gillar inte kaffe så jättemycket, isåfall en latte
Svär du? : Det händer
Sjunger du? : Nästan alltid, fast bara när jag är själv
Duschar du dagligen? : Varannan dag
Har du varit kär? : Ja
Har du varit otrogen någon gång?: Nej verkligen inte
Har någon varit otrogen mot dig?: Nepp
Vill du gå på högskola? : Jag har andra planer om man säger så
Vill du gifta dig? : Ja, helst med någon rik
Tycker du att du är attraktiv? Nja
Är du hälsogeek? : Hahah, verkligen inte!
Kommer du överens med dina föräldrar? : Det är i perioder, ibland så gör jag det och ibland inte
Vad vill du arbeta med när du blir stor? : Gärna städare i tunnelbanan
Din hårfärg och frisyr? : FULT!
Skorna du hade på dig idag? : Svarta stövlar (inte gummistövlar dårå)
Kläderna du har på dig idag? : Svarta mjukisbyxor, brun tröja från Ginatricot
Favoritfärg på kläder? : Beror på vad
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? : Nya jeans
Hur mycket köper du kläder för varje månad? : Det varierar
Skolväska just nu? Haha, skolväska :P Just nu har jag ingen skolväska för det är jullov
Har du rosa-kamouflage kläder? : Haha verkligen inte!
Tatueringar du har? : Jag har inga
Piercingar du har? : Öronen
Handväskor : Jag har tappat räkningen
Har du glasögon? : Ja, fast jag använder linser
Din perfekta pizza? : Typ banan & curry
Randigt, rutigt eller blommigt? : På vad?
Favoritårstid?: Sommar sommar sommar
Favoritmat och dryck? : Tacos och Coca cola
Favorutdjur? : Hund och katt
Favoritparfym? : Vet ej
Favoritprogram? : Alla Filip & Fredrik-program, Hey baberiba och Desperate Housewives
Favoritämne i skolan? : Bild
Favoritsysselsättning? : Massa grejjer 
Favoritbyxor? : Mjukisbyxor, fast bara när jag är hemma.
Dagens låt? : Har faktiskt inte hört en endaste låt idag
Chocklad eller vaniljglass? : Inget
Gillar du när det åskar? : Nja, jag bryr mig inte så mycket men man vill ju inte gärna stå mitt ute i skogen när det börjar åska 
Hur mycket, hur ofta och vad dricker du? : Inte mycket och inte ofta. Att festa varje dag är för fjortisar
När ska du festa nästa gång? : Ingen aning 
Vad köpte du senast? : Nåt ätbart antagligen
Hur svarar du i telefonen hemma? : "Jessica" men om jag ser att det är typ mamma eler nån så brukar jag slänga in nåt roligt namn som t.ex Carl Bildt
Hur svarar du i mobilen? : Om jag vet vem det är som ringer så svarar jag nästan alltid nåt annat än Jessica. Oftast Hatte. 


 Egentligen fortsätter listan men jag pallar inte mer, ska gå och slagga nu för jag har feber igen. Godnatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0