Släpp uit maej uer dette hiuset!

Mamma väckte mig halv 1 idag. Jag skulle mycket väl ha kunnat sova flera timmar till, jag skulle egentligen ha lagt mig tidigt igår men jag höll på att fixa i mitt rum och ställa iordning alla möbler istället efter dom har tapetserat. Alla mina kläder låg i en stor fet hög på sängen så jag fick stå i flera timmar och vika alla kläder och lägga in dom i gardebroben igen. Det kändes som att jag stog hela dagen och höll på för det gick liksom i slowmotion också eftersom att det kändes som att hela rummet snurrade pch gungade av nån konstig anledning.
Nu måste jag fortsätta i mitt rum eftersom att jag inte ens hann halvvägs igår. Jag hoppas att min skalle är i lite bättre balans idag så att det kan bli klart i det här satans rummet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0