Shrek

Har suttit och kollat på Shrek 2 med mamma och Andreas. Vad pinsam jag är, igår satt jag liksom och kollade på Hitta Nemo och så kunde jag iallafall skylle påatt jag kollade med Johanna men idag var inte hon ens hemma och endå sitter jag och kollar på animerad film. Men man tackar ju inte direkt nej till Shrek. Jag älskar dom filmerna asså, så jäkla roliga. Fast jag gillar typ alla animerade filmer :) Herregud, jag måste växa upp någongång.
Idag åt vi äckliga julmatsrester till middag som man gör typ varje år. Usch. Sen har min familj en förmåga att alltid kasta mat på varandra när vi äter middag. Idag t.ex så fick jag en ostskiva i huvudet. Grows.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0