Ont i halsen

Jag har ont i halsen. Grrrrrreat. Inom loppet av en vecka har jag både varit magsjuk, helt yr i bollen och haft ont i halsen. Hatten av. Nu ska jag iallafall snart bege mig in till stan för att jobba. Men idag känner jag inte någon ångest som jag brukar känna varje lördag innan jag ska åka och jobba. Jag känner mig taggad helt enkelt, det ska faktiskt bli kul att jobba idag. Se alla stressade människor som rusar runt och försöker hitta julklappar i sista minuterna och käka lunch i blixtfart för att sedan fortsätta med julklappsletandet.
Själv har jag inte köpt en enda julklapp, vet inte när jag ska hinna det faktiskt. Jag kommer väl antagligen handla alla julklappar på julafton. Får springa ner till 7eleven på julaftonsmorgon och köpa en varsin chokladkaka till alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0