Nyårsafton, sista dagen i 2008

Idag är det Nyårsafton. Som om ni inte redan visste det ;) Jag klev iallafall upp vid halv 10 idag, jag var tvungen at ställa klockan för jag har haft så mycket att stå i idag. Först hjälpte mamma mig att dra slingor i håret och sen färgade jag mitt hår men det blev inte så stor skillnad. Sen försökte jag mig på att locka håret men mitt hår var såklart dampigt idag så det gick inte så istället har jag satt upp det. Sen har jag stått i 100 år och sminkat mig, har mixat lite med ögonskuggorna jag fick av mamma i julklapp. Jag har även bytt kläder ett x antal gånger och bakat en kladdkaka med Johanna. Nu har jag precis agerat frisör åt både mamma och Johanna och gjort i ordning deras hår och nu ska vi fika för sen ska jag iväg till Viksjö. Gangstah-Fille kanske komemr upp till oss en sväng ikväll. Annars ser vi väl antagligen henne på 12-slaget.
Hoppas nu att alla har haft ett bra 2008 och får ett ännu bättre 2009. Det var allt för mig, vi hörs nästa år!
Nyårspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0