Mattepatte

Idag har vi haft matte. Ungefär hela dagen. Eller 3 timmar iallafall. Jag & Stina kom till skolan 9 för då skulle vi ha extramatte eftersom att vi är så dåliga och kommer att få IG i matte B. Som att det skulle hjälpa med lite extramatte då liksom..? Jaja, efter en timmes matemetik på lågstadienivå så begav vi oss vidare till nästa klassrum där det var repetition inför nationella provet. Jag hängde inte med ett dugg dels för att elitidrottarna satt och snackade och sen att Vida pratar så himla fort när hon går igenom. Här snackar vi liksom Masoud-nivå på snack. Inte bra för en trögtänkt som jag. Efter nästan 2 timmar så orkade jag och Stina inte lyssna mer så vi gick och hämtade ut rikskuponger och stack till Donken för lunch istället. Efter lunch hade vi en extralektion i samhällskunskap där vi diskuterade om vart våra kläder är gjorda och massa sånt. Sen fick vi äntligen sluta!
Imorgon är det fetsovmorgon till 13.10, sköönt :) Endast samhällskunskap och idrott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0