Lördag

Idag gick jag ner till pendeln för att åka till jobbet klockan 11. När jag står och väntar på tåget så kommer jag på att jag har glömt mitt lås och min aptus hemma så det är bara att gå hem igen och missa tåget. Det var så rövigt kallt också så jag var arg som ett bi. Jag hann iallafall med tåget som gick 13 över och när jag skulle gå upp för rulltrappan i Kungsan t-banestation så går jag förbi 2 rastaniggahs och shit vad jag stör mig på dom asså! Dom ba stirrade as-slemmigt och den ena  ba "Yo sistah" man ba hallå! "Bye niggah" liksom. Jaja, dagen på jobbet var rätt så seg och jag gick mest och räknade ner tills jag skulle sluta.
När jag slutade så åkte jag hem till pappa och sen dess har jag typ bara kollat på tv. Började kolla lite på Harry Potter och den flammande bajskorven men Harry Potter är så störig så jag kollade på Körslaget klockan 8 istället. Då fick jag störa mig på Robert Wells fula röda rock han alltid har på sig istället. Tycker han den är fin eller?
Nu kollar jag iallafall på Beck och sen ska jag nog sova, jag är skiiiiiiiiiiiiiiiittrött!

Kommentarer
Postat av: Gunvald

hhahaha ja men de kom en rastaniggah fram till mig i jakan förut han ba "yo do i have something in my eye" å så ba öppnade han upp ena hans öga mitt i nyllet på mig jag ba "nej" på svenska liksom.

Men asså ser ja ut som en sjuksköterska eller!!

Äckliga Niggahball! :P

2008-12-28 @ 00:09:57
URL: http://destomore.blogg.se/
Postat av: victor

Hej,skulle du vilja leva 1000 år? Min blogg handlar om åldrandet och hur vi ska göra för att besegra det. Gamla människor är framtiden!

2008-12-28 @ 12:45:59
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0