Konstig dröm

Förresten, jag måste bara berätta om min konstiga dröm i natt. Jag drömde att jag, Stina och Filippa hade startat ett dansband (HAHA) som skulle heta Söderqvistz men jag och Sina var jättesura för att jag tyckte att bandet skulle heta Blomgrenz och Stina tyckte att vi skulle heta Axelssonz. Vi skulle vara med i Melodifestivalen men det var helmskumt för Melodifestivalen var i Didaktus och vi sjöng asfalskt men vi kom ändå 2:a och då helt plötsligt kom BWO och var jättesura på oss för att dom kom 3:a så Alexander Bard tog fram ett stort svärd och började jaga oss. Sen vaknade jag.

Jag tror att drömmen har att göra med att jag såg en reklam för Dansbandskampens cd-skiva igår och störde mig på att typ alla dansaband heter någonting med z på slutet. Varför liksom!? Och varför finns dansband överhuvudtaget? Äkta pensionärsmusik!

Kommentarer
Postat av: Axelssonz

HAHAHHAHAHAHAHHAHA!!! vilken sjuklig dröm asså!! fett rolig hahaa!! dansband, de va nog dagens skämt för min del ahha!

2008-12-22 @ 16:31:05
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0