"Kan du stänga dörren Martin?"

Idag började vi 09.45 med straffrätt och sen matte till klockan 12. Då slutade vi, fett skönt. Vi tog en lång lunch borta på Max i Solna och på vägen tillbaka till pendeltågen så svängde vi in på Lidl för Stina skulle köpa nåt och sen gick vi in en snabbis på Ica Maxi också för att kolla på nåt billigt nagellack men det var ingen som köpte något. Sen gick vi bort mot Åhléns för jag skulle köpa en present till Johanna. Jag vet jag skulle egentligen inte köpt nåt till henne men hon får en present ändå, för att jag är så himla snäll.
Nepp, nu ska jag lägga in några videosar i Stinas USB-minne till våran video. Resultatet får ni se sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0