Julmiddag på Texas Long Horn?

Vi käkade ju som sagt på restaurang idag och det blev Texas Long Horn. Man äter ju ihjäl sig varje gång man käkar där men denna gången kände jag inte vad någonting smakade eftersom att jag är genomförskyld. Pappa föreslog att jag skulle testa att stoppa in massvis med jalapeño i munnen och det gjorde jag ju såklart dum som jag är. I början kände jag ingenting men det blev typ värsta efterskalvet för jag kände för att doppa tungan i en isvak. Det fullkomligt brann i min mun, jag har aldrig varit me dom nåt liknande. Förutom när pappa lurade mig att ta en tugga av en habanero. Det va en klass för sig. Varför ska han alltid lura i mig massa starka saker? Och varför ska jag alltid gå på det?
Nä vi hade käkat färdigt så gick vi bort till Coop och köpte glass så det svullade jag i mig när jag kom hem.

Förresten, egentligen så skulle jag få mina julklappar av pappa imorgon men han tyckte synd om mig som är sjuk så jag fick en julklapp idag. Han kom med 2 exakt likadana paket och så fick jag välja ett och där i låg...håll i er nu....Idol-filmen, alltså final DVD'n från 2008. Vilken överrasking det kommer att bli när jag öppnar det andra. Kan det möjligtvis vara audition-filmen? Jag blev iallafall jätteglad, dels för att jag är en Idol-nörd och har alla filmer och sen för att jag hade ju inte trott att jag skulle få några julklappar av pappa. Jag trodde verkligen att han skulle ge mig pengar så jag skulle handla själv. Sen "råkade" jag se ett till paket och då "råkade" jag gå fram och känna på det och då "råkade" jag lista ut vad det var i det också. Nu säger jag bara såhär; JAG LÄNGTAR TILLS IMORGON NÄR JAG FÅR ÖPPNA DET!

P.S Jag har suttit och kollat på Idol-filmen nu och jag säger bara en sak. Den lever sitt eget liv och gör lite som den vill...Fast det kanske är min dvd som är lite konstig.

Kommentarer
Postat av: John Blund

ååh fick du idolfilmen! :D

Haha äkta dig å råka så mycket:P du måste säga vad de e !! ;)

2008-12-23 @ 09:28:43
URL: http://destomore.blogg.se/
Postat av: Robert Wells

Jag ska ge dig en ledtråd...;)Fyrkantigt

2008-12-23 @ 10:48:40
URL: http://notdirekt.blogg.se/
Postat av: Erik Segerstedt

TV?

Dator?

mobil?

film?

bok?

kudde?

tangent?

svampbob?

sarvett?



sääääg ;)

2008-12-23 @ 13:35:59
URL: http://destomore.blogg.se/
Postat av: Onkel Tom

Haha ;P nu känns det stel när jag ska säga vad det är :P det är idol-boken ;D fast jag har inte öppnat den än, pappa ba kom med påsen med julklapparna och ba "du kan öppna dom imorgon" jag ba jaha.." jag sitter här och är helt dampig jag vill öppna den nuuuu!





2008-12-23 @ 13:49:44
URL: http://notdirekt.blogg.se/
Postat av: Jan Myrehed

jaha haha;) Men asså åååh! jag vill oxå ha idol filmerna och boken men jag är 100% säker att jag inte kommer få de!! dom pallar inte åka in till stan liksom å i jakan tycker dom säkert den e för dyr. DAAMP!!!

hhahah jaa asså när man vet vad man ska få blir man helt dampig! ja vet ungefär vissa saker ja ska få å ja vill öppna de nu!

2008-12-23 @ 14:02:19
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0