Jullovet närmar sig

Imorse ringde min klocka 06.00 och då var det inte tal om att snooza eftersom att innan klockan 7 så skulle jag ha ställt upp min säng på högkant mitt i rummet, skruvat ner taklampan, tagit ner gardinerna i mitt rum, samt skruvat ner rullgardinen och helst av allt klätt på mig också eftersom att klockan 7 så kulle det komma massa gubbar och börja tapetsera i mitt rum. Såklart så kom dom inte förren halv 8 så jag hade kunnat sova längre menmen, that's life.
Skolan började 09.45 med civilrätt och vi hade bara en genomgång inför provet som är imorgon. Sen skulle vi ha haft matte men läraren var sjuk så vi stack och käkade lunch istället. Eftersom att vi inte har någon historia heller så hade vi alltså typ 3 timmars håltimme och vi tänkte egentligen sticka hem istället eftersom att vi ändå skulle ha vikare på engelskan. Vi snackade med Danny och frågade ifall vi kunde få hemuppgifter istället men han hittade inte vikarien så han sa att vi kunde sätta oss och plugga inför civilrättsprovet istället. Det gjorde vi inte, men istället så planerade vi en massa andra roliga grejer.
Jaja, nu ska jag snart äta nåt oätbart och sen får jag väl sätta mig i vardagsrummet och tvingas kolla på barnprogram med min lillasyster eftersom att det inte går att vara i mitt rum. Allt är liksom inplastat, inklusive min tv. Därfär måste jag sova på soffan i vardagsrummet tills på onsdag (!) Tar det så lång tid att tapetsera liksom? Jag föreslog att Johanna skulle sova på soffan och jag sover i hennes rum istället men det var ingen som tyckte att det var nån bra idé.
Mosbricka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0