Jullov

Idag började vi 08.35 med engelska. Fett onödigt, vi gjorde bara ett korsord och sen fick vi sluta. Sen var det iaf civilrättsprov som gick skitdåligt. Fick chansa mig genom det mesta.
Efter det var det iaf lunch och vi käkade på Food Court, sen var det raka vägen tillbaka till skolan för spanskaprov som jag hoppas gick bra men man ska inte hoppas på för mycket.
Sen var det samhällskunskap och vi gjorde några uppgifter om fattigdomen i såna där Afrikaländer och sen hade vi bild som sista lektion. Man fick göra julpyssel så jag och Stina passade på att göra massa krukor och sånt så man slipper köpa julklappar till familjen, haha.
Klockan 15.20 så slutade vi och då var det jullov. Eller egentligen slutar vi på torsdag men imorgon är det fotbollsturnering i Löthallen hela dagen och jag ska inte vara med och spela så det känns fett onödigt att sitta där och kolla på hela dagen. Och på torsdag måste jag vara ledig så därför blev det jullov idag. Skööönt!
Nu ska jag käka en lussebulle och klockan 21.00 ska jag kolla på en av världens bästa och sorgligaste filmer, nämligen Titanic. Jag och Stina kollade på den varje dag efter skolan när vi gick i 2:an och så satt vi och skrattade jättemycket för vi fattade typ inte att det hade hänt på riktigt. Fast vissa saker är faktiskt lite roliga, det måste ni hålla med om..

   

   

1: Jag och Phyllis
2: Jag och Phyllis
3: Jag och Pitte
4: Jag och Pitte
5. Julklapparna som jag gjorde på bildlektionen, haha
6. Julklappar

Kommentarer
Postat av: Leonardo Di´Caprio

fett soft med jullov nu:)

ahahha juste, när han ba går å smockar till nån å när de rinner blod på golvet:P

Jag kan inte låta bli att garva då än idag liksom de va faktiskt kul:P

2008-12-16 @ 20:27:20
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0