Imorgon är det julafton

Shit, imorgon är det julafton. Jag kan inte fatta det, tiden går så jäkla fort. Idag känner jag mig iallafall piggare, igårkväll när jag gick och la mig så hade jag 38 grader men nu på dagen så hade jag helt plötsligt 35.2 grader. Jag fattar ingenting, men jaja jag mår bättre nu iallafall.
Jag tog pendeln hem till mamma idag tillsammans med alla julstressande människor, själv gick jag där som en zoombie med min påse med julklappar i som jag har fått av pappa men som jag inte får öppna förren imorgon så just nu ligger dom och suktar mig. Fast jag är en sån person som inte kan låta bli att känna och skaka på paketen och lista ut vad det är och kan jag inte lista ut så måste jag öppna lite i kanten för att se vad det är.
Nu ska jag slå in lite julklappar, fast tro inte att jag ar gått och köpt nåt. Nej det är dom där grejerna som jag gjorde på bildlektionen innan jullovet som jag ska slå in och ge till mamma. Hon blir säkert glad ändå. Johanna får ingen julklapp av mig i år, hon fyllde år alldeles nyss och jag gav henne en dyr cd-skiva så hon får nöja sig med den.

Kommentarer
Postat av: Wolfgang Amadeus Mozart

tur att du mår bättre nu då :)

Asså jag kan inte heller fatta att de är julafton imorgon!? asså december har gått fett fort!

2008-12-23 @ 16:26:33
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0