Hallojshan i stúgan

I natt har jag inte sovit bra alls. Vaknade vid 2-tiden och hade jättejätteont i halsen så att det kändes som att ja skulle spy så jag vanrade omkring i lägenheten ett tag och la mig sen och kollade lite på tv. Efter ett tag försökte jag somna om och tillslut somnade jag. Jag vaknade vid halv 10 och hade lika ont i halsen så det var lika bra att gå upp. Johanna ör också sjuk, hon hade typ 39 graders feber i natt så det är sjukstuga här hemma. Fast det är inte det att jag känner mig hängig på nåt sätt, jag har bara ont i halsen. Typiskt såhär i juletider men jaja, skitsamma.
Idag ska jag iallafall hem till pappa och jag har ingen aning om när jag ska fira jul med honom eftersom att jag är hos mamma på självaste julafton. Vi brukar alltid fira en liten julafton och ge julklappar dagen innan eller nåt men i år ska jag till mamma redan dagen innan så antingen blir det väl imorgon eller kanske efter jul. Fast mig spelar det ingen roll egentligen, jag tycker att det känns onödigt att fira jul med pappa för han är en sån som inte orkar köpa julklappar, han ger pengar så får man köpa själv så jag tycker att han ska ge mig mina cash och sen har vi firat våran julafton liksom.

Kommentarer
Postat av: merta

hahaha julstämining på högnivå:P

2008-12-21 @ 23:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0