Grogster

Igår började vi 08.30 med nationellt prov i matte B. Väldigt lätt....Eller inte. Del 2 blev jag och Stina klara med efter typ en halvtimme och då fick vi sluta så då drog vi till Max och käkade lunch. Sen tog vi t-banan in till stan för jag skulle till jobbet och hämta en tröja. När vi ändå var inne i stan så papapapassade vi på att gå runt lite inne på Åhléns och där fick vi syn på Idol-boken. Ge mig den bara!
Aja sen åkte vi iallafall hem.

Idag var både Stina och Fille sjuka och jag tänkte att jag skulle vara duktig att gå på våran extramatte klockan 9, men jag sitte roch väntar tills kvart över och läraren kom inte så jag åkte hem istället. Kändes lite pissigt att ha gått upp i onödan men jag var ändå tvungen att hämta ett spanskapapper i skåpet eftersom att jag inte kommer imorgon och vi har prov på fredag. Nu sitter jag här hemma hos mamma och fick nyss ett sms av Pamela och hon sa att vi har samhäll om typ 20 minuter men jag skiter i den. Kommer ändå inte hinna.
Så det blir en ledig dag istället :) Ska läsa i Lasermannen faktiskt. Den ska vara klar nästa vecka, paniiiiiik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0