Grattis Johanna

Idag började vi 09.45 med straffsrätt för engelskan var inställd. Kunde inte koncentrera mig speciellt bra för jag var så satans hungrig! Hann inte käka frulle imorse för jag råkade sova några minuter längre än planerat. Sen var det iallafall äntligen lunch och vi gick ut i regnen och käkade på Subway. Sen var det español och där disskuterades det mest om vilket datum vi skulle ha provet och vi kom överns om att vi ska skjuta fram det till nästa fredag. Efter det var det samhällskunskap och sista lektionen var bild. Vi hade egentligen bara tänklt att knalla in på bildlektionen och skriva upp oss på närvarolistan och sen sticka hem, men istället fastnade vi och började måla tomtar. Bild är ju skönaste lektionen egentligen, fattar inte varför vi aldrig går på den. Nu får det ta och bli ändring!
När jag kom hem så käkade vi tårta för Johanna fyller år idag. Hon fick en Absolute Kidz-skiva av mig som hon blev glad för. Den spela flitigt i rummet brevid nu.


Exakt 7 år sedan


Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Camilla Milotte Bergvind

haha vad sööta! ni är så lika :)

saknar dej jessica <3

2008-12-02 @ 18:59:45
URL: http://milotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0