GOD JUL!

Jahapp, så var det julafton. För exakt ett år sedan så hade jag precis landat i Thailand. Gud vad fort tiden har gått, jag tycker att det var alldeles nyss jag klev av flygplanen och kände för att åka hem på en gång för det var så varmt att man inte kunde andas.
Jag vaknade iallafall vid halv 10 och klev upp på en gång, man vill ju inte direkt sova bort hela dagen så jag käkade frulle och kollade i min julstrumpa (ja jag lever kvar i barndomen) och sen satte jag med med mamma, Andreas och Johanna och kollade på Hitta Nemo, haha :) Den är så skön asså.
Nu kanske det börjar bli tid för att göra sig iordning för om 2 timmar kommer morfars bror och Andreas son och ska fira jul med oss. Det blir en rätt så lugn jul i år med lite folk. Men det kan vara mysigt det med, och sen är varken jag och Johanna helt friska än.
Men god jul på er allihopa och hoppas ni får en jättemysig dag med massvis med julklappar ;) <3

Kommentarer
Postat av: Torsten Flinck

GOD JUL! :D

2008-12-24 @ 13:45:44
URL: http://destomore.blogg.se/
Postat av: johan palm

God JUL:D!!!

2008-12-24 @ 17:28:59
URL: http://jernis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0