Friday i'm in love

Idag kändes det som att jag gick upp tidigare än djuren i skogen. Okej, klockan var staraxt innan 7 men det är tidigt för att vara mig. Det känns verkligen som att jag sover längre och längre för varje morgon och det gör även att det blir svårare och svårare att gå upp. Konstigt.
Iallafall så började vi 08.35 med bild och vi satt och målade våra fina tomtar. Ganska orseiösa tomtar om man säger så. Jag målade en transvestit-tomte som var påväg till Pride-festivalen och i tisdags målade jag en bodybuilder-tomte med 100 kg anabola i säcken. Väldigt fina..
Filippa kom lite senare och sa att hon mådde illa och hade varit nära och spytt på morgonen men ändå pallrade hon sig hela vägen till skolan för att gå på bildlektionen och civilrätten. Hur orkar man? Haha, men krya på dig hörru och om du har smittat mig så måste jag döda dig.
Ikväll är det Idol, vet inte riktigt vem jag hejar på, det enda jag vet är att jag vill att Robin B ska åka ut. Så jädra ful och dålig, låter ju som att han är täpp i näsan hela jävla tiden! Men antagligen är det väl Alice som åker ut eftersom att alla småtjejer sitter hemma och röstar på killarna.
Aja, ärligt talat så bryr jag mig inte för jag stör mig bara på dom i Idol i år.


Kommentarer
Postat av: Feliz navidad

ja Robin ska åka! ser så uppbrännd ut å låter som Christoffer Hiding!

2008-12-05 @ 22:24:18
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0