Fladderflaggish

Idag mår jag inte speciellt bra. Sov till halv 12, men väcktes flera gånger imorse. Bland annat så ringde min chef kl 08.00 och frågade om jag kunde jobba idag men nej tack liksom. Sen vid 9-tiden ringde nån jobbig snubbe som sökte min pappa och ville ha hans nummer och börjde fråga massa om hur pappas efternamn stavas. Efter att han hade lekt 1000 frågor så var han nöjd och jag la mig och somnade om igen. Jag har legat i min soffa och kollat på film precis heeela dagen. Jag har inte ens orkat gått upp och ätit något och det är olikt mig.
Men nu har jag käkat en alvedon och börjar känna hur det kurrar lite i kistan så jag och pappa ska gå ut och äta middag på nån restaurang ikväll istället för att ha "lilla julafton" eftersom att jag ändå inte gillar julmat. Det är så märkligt för när jag är med mina vänner så blir jag en Ernst Kirschteiger-wannabe och tycker allt med julen är så mysigt men så fort jag kommer hem så förvandlas jag till Grinchen. Skumt.

Förresten så kollade jag på Dum & Dummare idag. Den är så jäkla rolig asså, jag låg och asflabbade för mig själv typ hela filmen.

Kommentarer
Postat av: Tomten

men jag håller med dig! när man är hemma så orkar man inte med julen alls men när man e med kompisar e de äkta Ernst mysigt! Kanske för att man e trött på familjens jobbiga planer å mat å allt:P



hahah dum och dummare, fett kul! måste kolla på den snart de va så längesen:P haha!

2008-12-22 @ 16:29:57
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0