Ett slags 2-dagarsinlägg

Söndagen spenderade jag ju som sagt med Stina på Grönan för vi skull kolla om Jennie jobbade men det gjorde hon inte och det var knappt nåra folk i popexpressen heller så vi plankade in på vårat lilla sätt. Jag hade glömt att ta på mig osckor så mina tår var helt stelfrusna efter ett tag så vi skulle ta bussen tillbaka till civilistationen men bussjäveln åkte förbi och då kom det en spårvagn istället som vi hoppade på. Snacka om att leva kvar på 50-talet asså! Jösses.
Vi svängde iaf in på H&M för jag skulle köpa strumpbyxor och sen köpte Stina en munk och så gick vi vidare till centralen där vi käkade på Donken.

Igår var det skola som vanligt. Hände inget speciellt faktiskt. Efter skolan mötte jag Camilla så gick vi hem ill henne och kollade på hennes nya lägenhet. Den var verkligen skitfin och jag blev jäteavis, haha <3 Efter det gick vi ner på Donken och satte oss där och käkade paj och snackade i typ 3 timmar eller nåt, haha. Sen gick vi bort till Åhléns där Camilla köpte en julklapp till sin mamma och så kollade vi runt lite ända tills dom sa i högtalarna att vi var tvugna att gå ut för dom skulle stänga. Det var mysigt att träffa dig Camilla, det var så länge sen, <3 Nu måste vi ses snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0