Ett kärt återséende på Ica Kvantum Viksjö

Idag skulle jag ju ta tåget som gick 13.51 men pappa ringde och sa att han kunde skjutsa mig till Barkarby station för han skulle ändå å det hållet och man tackar ju inte nej till skjuts i bil istället för att stå och vänta i kylan på ett tåg. Saken var bara att när jag kom till Barbarby och min pappa hade släppt av mig och åkt vidare så ser jag att det är 25 minuter kvar tills bussen kommer! Dom går alltså en gång i halvtimmen och jag hade precis missat den förra bussen. Så där fick jag stå i 25 minuter i det iskalla vädret och vänta på den förbannade bussen. När den väl kom så hade jag typ frusit fast i marken, mina fötter var helt bortdomnade och jag kan lova er att ifall någon skulle komma med en kniv och skära av alla mina tår så hade jag inte känt någonting.
Stina och Elin klev iallafall på vid sin Dragspelsväg och så fortsatte vi ner mot Ica. Shieses, det blev värsta flashbacken från när vi gick i högstadiet när vi kom dit. Pricken över i:et var ju att vi såg 2 gamla lärare också. Värsta fossilerna.
Inne på Ica så var det kaos. Alla handlade idag just den tiden vi var där. Vi fick iallafall ihop det vi skulle ha och sen gick vi bort till bussen igen och jag åkte hem till mamma.
Om jag orkar så ska jag nog slinga håret ikväll, fast jag är så lat så det kommer säkert inte bli av.

Kommentarer
Postat av: Agneta Sjödin

haha alla lärare ser alltid så himla ruttna ut när man inte sett dom på ett tag!

Förresten så hittade jag inte tuggummit nånstans! de hamnade ju i kassen men nu är de totalförsvunnet! haha va stört?

2008-12-30 @ 16:43:40
URL: http://destomore.blogg.se/
Postat av: Gunde Svan

hahah gjorde du inte!? det ligger bergis fastklistrat i nån partyhatt :P hahah! eller så hamnade den vid sidan om kassen fast det såg ut som att den hamnade i

2008-12-30 @ 17:26:18
URL: http://notdirekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0