Det är klart nu

Nu är mitt rum helt klart. Färdigstädat och nytapetserat. Det känns som att det aldrig har varit såhär rent, tänkte att jag ska försöka hålla det så. Lycka till liksom.
Idag jobbade jag iallafall 12-16. Jag trodde att det skulle vara värsta julruschen men det var knappt några folk alls så jag gjorde allt för att fördriva tiden. Idag kom Linda från Idol 2008 och åt. Ni vet hon som åkte ut i kvalet med stort rött hår.
Jaja, tillslut var klockan 4 och då bytte jag om i blixtfart och gjorde sällskap med Sara till Barkarby. När jag kom hem serverades det äcklig slemlasagne. Fy fasen!
Ont i halsen har jag fortfarande också, bajs.

Kommentarer
Postat av: Björn Borg

haha kom Linda dit :o Ja vill oxå ha ett jobb där man ser kändisar juu ;)

2008-12-21 @ 17:48:00
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0