Dagens skämt

Jag har fortfarande jätteont i halsen men jag känner mig lite piggare nu. Ett tag så hände nåt konstigt med mig, det var när jag var påväg från tåget hem till pappa. Då blev ja typ helt cp i huvudet och gick och undrade varför marken var helt rutig men sen kom jag på att det var för att det är gatstenar. Sen fick jag för mig att jag såg Snape (ni vet det där slemmot fårn Harry Potter) inne i en affär och så trodde jag att han skulle komma ut med kniv och döda mig. Helskumt så jag böjade gå jättefort hemåt. När jag kom hem så la jag mig på min soffa och började frysa som en hund och sen kändes det som att jag sov fast jag var vaken. Jag får hoppas att jag får bättre imorgon för man vill ju helst inte ligga sjuk på julafton. Av någon konstig anledning så är jag alltid sjuk på antingen julafton, nyårsafton eller påskafton. Både schalakansfeber, halsfluss och vanliga förskylningar.
Nu ska jag nog gå och lägga mig. Om jag vågar...Jag har sån där halsont som är fett irriterande och det blir liksom sura uppstötningar så man ligger liksom och väntar på att man ska spy fast det är bara inbillning. Grows.

Måste bara berätta att idag hittade ja en så jädra skrattretande grej på Internet. Jag satt och asgarvade för mig själv och jag fattar verkligen inte hur personen som skrev det tänkte. Jävla äckliga iq-befriade badbollskalle!

Kommentarer
Postat av: Arvingarna

asså usch va stört! hahaha snape:p värsta hallucinationerna typ.



Jaa asså jag läste också de där!! asså liksom IN HER FUCKING DREAMS!! man får ju ryck!!!!!!!

Den slutar aldrig förvåna en med dens vidriga påståenden!!!

PINSAMMA ÄCKELFETTORÖVHÅLA!! Asså mitt nyårslöfte är att den människan ska bort helt och hållet!

2008-12-22 @ 10:03:39
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0