50 saker om mig

Tänkte att jag härmar dom flesta andra med att göra en så kallad "50 lista" med 50 saker som ni kanske inte visste om mig.

• Jag har 5 namn sammanlagt
• Jag kallas Hatte
• Jag har en bästa vän som kallas Pitte
• Jag jobbar på McDonalds
• Jag är 160 cm lång (eller kort?)
• Jag tycker att Johan Palm är så dålig att han borde avrättas
• Jag har en lillasyster och en storebror
• Jag har inte träffat min storebror på 10 år
• Min äldsta barndomsvän är Camilla
• Jag har sjungit solo i Luciatåget i 6:an med min kusin (fråga mig inte varför jag sjöng)
• Jag fyller år på sommaren
• Jag har ett landställe på Värmdö
• Mina föräldrar är skilda
• Jag totaldiggar Filip och Fredrik
• Jag och Stina var jobbiga snorungar när vi var små
• Jag har gått i samma skola som Darin
• Jag följde fotbolls-EM slaviskt i somras
• Jag bor i en rutten förort
• Jag var på Idol-finalen i Globen
• Jag kan inte äta av något som min lillasyster har bakat för jag får för mig att hon har nyst och hostat i degen
• Jag kollade på Andra Avenyn förut men nu är det bara en grå bögserie
• Desperate Housewives är det enda "tjejprogrammet" jag följer
• Jag avskyr O.C, One Three Hill, Gilmore Girls m.m
• Jag firade jul och nyår i Thailand förra året
• Jag älskar tacos
• Just nu ser jag en polisbil åka förbi nedanför huset
• I somras låg det en bit av ett finger + en stor mängd blod i hissen i vårat hus
• Jag ångrar att jag gick ett helt jävla år i ghettoskolan Didaktus
• Min lärare i sexårs var en riktig haschpipa
• Jag och Stina spottade i en tjejs skor när vi var typ 10
• I högstadiet var vi stammisar på Olles kiosk
• När jag var liten hade jag bara killkompisar
• En gång kom Fredrik Reinfeldt in på McDonalds och köpte mat när jag jobbade
• När jag var jätteliten så krockade jag och mamma med en lastbil
• Jag red fram tills för ett år sedan
• Jag har gått på gymnastik, tennis, fotboll och dans
• Jag har alla Hey Baberiba utantill
• Jag hade en katt och en hund förut
• Jag, min bror och min mamma hade en varsin fisk för ett x antal år sedan men min sprack för den åt så mycket
• Jag och Stina var med i skolans Melodifestival i 6:an och då kom vi 2:a
• Jag älskar alla slags energidrycker som t.ex  Red Bull och Powerking
• Min ena kusin är död
• När jag var liten så hoppade jag från en jättehög klättertällning barfota och landade på fötterna. Det slutade illa.
• En gång åkte jag & Stina pulka vid Sandvik och då flög jag ur och landade i hundpiss
• Jag och Stina var stammisar på Handlar'n när vi var 8 år
• Jag har firat nyårsafton hemma hos Alexander Schöld
• Mitt ansikte är en bollmagnet
• Jag älskar Gröna Lund och Liseberg
• Jag tycker att Stockholm är den bästa staden
• Jag skrattar väldigt ofta

Kommentarer
Postat av: Pitte här

haha "Jag och Stina var stammisar på Olles kiosk i högstadiet" "Jag och Stina var stammisar på Handlarna när vi var 8" vilka svulligrisar vi varit och kommer väl alltid vara för nu är vi "stammisar" på Hemköp ;)

2008-12-15 @ 20:15:40
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0