2008

Januari - Jag var fortfarande i Thailand och när jag kom hem började skolan igen som var ännu tråkigare än vanligt med ännu fler läxor och prov.

Februari - Jag kommer typ inte ihåg någonting från februari, det hände säkert inget roligt.

Mars - Jag var i Globen på genrepet till Melodifestivalen och så var det påsk. Då var jag sjuk, kors i taket.

April - Vi fick världens sommarkänslor och åkte Djurgårdsbåten jätteofta och suktade efter Gröna Lund. Jag skulle medverka i Nyhetsmorgon på tv4 men det blev inställt och vi jobbade backstage på en modevisning. Jag hade även årets vidrigaste skavsår.

Maj - Vi var b.la på Gröna Lund och åkte berg-och-dahlbana hela dagen och på kvällen var det Sommarkrysset och när det slutade så gled vi fram till stängslet och fick en blomma av Linda Bengtzing och en filmkamera upptryckta i nyllena. Sen hade vi filmkväll med bubbelbad i min källare, och jag skrev även mitt sista prov i Didaktus. Ett pissigt historia-omprov som jag blev godkänd på och fick därmed godkänt i historia.

Juni - Det blev sommarlov och vi var inne i stan och kollade på alla studenter. Sen var det nationaldag och den spenderades på skeppsbron bland alla ballongerna, samt lite inandning av helium. Detta var även fotbollsmånaden. Jag spenderade ungefär hela juni framför fotbolls-EM. Den 18e så kollade på vi matchen på storbildstv'n i Kungsan och då gick det ju som det gick. Sverige åkte ur EM. Då hejjade jag på Spanien istället och det gick ju bättre. Finalen kollade vi på hemma hos Stina. Jag var även på bröllop i Bromma för min halvbrorsa gifte sig.

Juli - Jag fyllde år, vi var på Allsång på Skansen, jag flyttade, Stina fyllde år, vi var på Sommarkrysset, jag var på Grönan och fegade ur när jag skulle åka fritt fall, Filippa fyllde år också, jag var på Ljusterö och körde vattenskoter och gjorde en fetvurpa med Mattias JetSki så jag skadade ryggen och pappa bröt 2 revben. Sist men inte minst så åkte jag till Rättvik där jag och Maya åkte rodel och vips, så hade jag gjort min fetvurpa nr 2 inom loppet av en vecka. Därmed var min arm rejält skadad också. Jag blev numera känd som kraschkungen.

Augusti - Jag åkte till Göteborg och gick på Liseberg med familjen, sen åkte vi vidare till Borås. Vi åkte till Stinas landställe i Bjursås, och jag drack mer Café Cooler än vanligt. Sakta men säkert närmade sig skolstarten och jag blev mer och mer deprimerad. Mitt i allt åkte vi till Gröna Lund igen. Sen bestämde sig jag och Stina för att lämna rövskolan Didaktus och börja någon annanstans. Först ringde vi Didaktus Norrmalm men det var fullt och det tackar jag för. Inget mer Didaktus liksom. Sen ringde vi Östra Real men där var det ingen som svarade så vi ringde till Löfströms och så blev det snabba puckar. Vi ringde på onsdagen, kom dit och skrev kollade massa papper med betyg och så på torsdagen och bestämde oss för att börja på måndagen. Sista dagen i Didaktus kraschade jag och Stina en av deras datorer, rev loss tapeter från väggarna, och smetade in soffan med läppglans och därmed var våran tid där över.
Sen började vi i Löfströms.

September - Vi gick i skolan och det var väl typ det som hände. Idol började sändas igen också. Juste, jag fick jobb också!

Oktober - Vi hade en väldigt rolig kväll hos Filippa i början av månaden, träffade vi Johan Elmander, åkte på en kryssning och lite annat.

November - Jag gjorde nog inget speciellt, för jag minns typ ingenting. Jag har för mig att november månad gick rätt så fort. Jo juste, vi spelade in våran julvideo

December - Johanna fyllde år, vi var på Idol-finalen i Globen, jag blev matförgiftad, det var julafton och så har jag gjort lite smågrejer. Vi fick även stora idéer för framtida projekt. Blev tipsad om massa bra grejer...Dock inget jag tänker skriva på bloggen så att alla kan se det. Ni få rse i framtiden...:)


Kommentarer
Postat av: Linda Isaksson

Iår har de hänt förvånansvärt mycket än vanligt.

Och därför har de definitivt blivit ett av mina favoritår!

Men 2009 kommer bli ÄNNU bättre! jag ser de redan framför mig<3

2008-12-30 @ 21:14:23
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0